در مقالات قبل و در کلاس های آموزش صادرات کالا، واردات و ترخیص کالا درباره اهمیت انتخاب بازار صحبت کرده ایم. و دلیل مهم بودن این موضوع را بیان کرده ایم.

حال قصد داریم در این مقاله روش هایی برای تعیین و انتخاب بازار هدف بیان کنیم. فرایند ارزیابی فرصت های صادراتی در سراسر جهان پیچیده است.

بنابراین قطعا با مطالعه دقیق این روش ها می توانید نتایج خیلی خوبی درمورد بازارهای هدف بدست آورید.

روش های انتخاب بازار در عرصه بین المللی

انتخاب بازار هدف در سطح بین المللی، از اقدامات مشکل  موثر در امر تجارت به حساب می آید. زیرا هر کشور قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد.

همچنین تعداد رقبای بین المللی بسیار زیاد می باشد. درنتیجه برای بدست آوردن بهترین نتایج و مناسب ترین بازار برای کالای صادراتی یا وارداتی، باید رویکرد و روش های متفاوتی داشته باشید. مهمترین روش ها عبارتند از:

رویکردهای کیفی

به استناد پاپادوپولیس و دنیس (۳۹-۱۹۹۸)، بیشتر رویکردهای کیفی نوعا با شناسایی فهرست کوتاهی از کشور ها آغاز میشوند. که هدف از آن، بررسی بیشتر از رهگذر تعیین اهداف و ایجاد تنگناها در مسیر صدور یک کالای خاص به هریک از کشورهای مورد بررسی است.

مطالعه بیشتر: ترخیص کالا از گمرک شهریار

رویکردهای کمی

پاپادوپولوس و دنیس رویکردهای کمی را نیز به دو طبقه تقسیم کرده اند:

  • روش های گروه بندی بازار
  • روش های برآورد بازار

source: انتخاب بازار هدف بين المللی


آموزش ترخیص کالا بازار ,روش ,هدف ,های ,رویکردهای ,المللی ,انتخاب بازار ,روش های ,بازار هدف ,ترخیص کالا ,روش هامنبع

شرايط واردات كالا و مواد غذای

انتخاب بازار هدف بين المللی

حقوق ورودی گمرک

قانون معافيت صادرات كالا

ارزش و حقوق ورودي كالا

تحليل SWOT

صادرات كالاهای بهداشتی و دامی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تابلوهای ترافیکی سایت تفریحی تو بهترین خرید رو از ما داشته باش اجناس فوق العاده آرمان قیمت خرید لوازم یدکی دامپتراک HD465 پمپ استخر تست قالب تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تخفیف